Стручно усавршавање запослених у образовању
Увођење просветних картона
Током 2006. године у оквиру пројекта Министарства просвете Републике Србије под називом Развој школства у Републици Србији, односно пројектне компоненте…
Самовредновање у функцији развоја школа/установа
У пракси постоји потреба за развијањем самовредновања у установама/школама, које може значајно да унапреди рад организације. Овим пројектом пружа се…
Оцењивање у друштвеним наукама и унапређивање квалитета наставе
Вредновање резултата учења је један од механизама успостављања система осигурања квалитета у образовању. Општи циљ пројекта је успостављање критеријума за…
Примена тестова знања у основној и средњој школи
Објективност оцењивања ученика и повећање те објективности у нашим школама претпостављају примену различитих метода и техника оцењивања ученичких постигнућа. Тестовима…
Школско оцењивање у основној и средњој школи
Уочене проблеме у пракси оцењивања ученика у основним и средњим школама (нпр. недовољна примена формативног оцењивања, недостатак аналитичности у оцењивању,…
Описно оцењивање
Закон о основама система образовања и васпитања предвидео је описно оцењивање у првом разреду обавезног образовања. Описне оцене су део…
Развијање система подршке наставницима разредне наставе за примену стандарда у настави и оцењивању у III и IV разреду основне школе (2003-2007)
На основу Националног тестирања ученика у III разреду дефинисани су нивои постигнућа који описују којим знањима и вештинама располажу ученици…